Friday 9 March 2012

Kejayaan student DEsign UNISZA



Hai semua! salam 1 Malaysia Owner Hty ucapkan. 
Berita yang baru aku bace after Mengodam Aku nye FB. Terkejut la jugak. Emm korang da bce paper hari ni?? Kalau korang baca mesti korang dah tahu apa yang berlaku kan? Seriusly as a UNISZA student aku bangga sangat aku ditempatkan kat sini. Biar lah orang cakap Uni ni kecik ke!! Hapa ke!! aku tak kesah! yang penting Isi didalamnya. Betul Tak?
Sebelum tu aku nak ucapkan tahniah la kat SIS n BRO ni ( HAMIZAH JOHAN dan MUHAMMAD AFIQ) kerana telah menjaya menyadang tempat pertama di dalam Peugeot Design Competition. Tak Sangka kan kemunculan juara datang dari UNISZA. Alhamdulliah rezeki kami untuk menaikkan nama UNISZA dimata dunia.  SIS n BRO ni Student Industry Design tahun akhir disini.  Tapi y paling best nye hadiah dia dapat tuh.. ahh Aku nak pergi jugak..hahha (jeles disitu).. hadiah y dia dapat wang tunai RM1000 setiap org, tajaan melancong ke paris, melawat pusat rekaan peugeot di velicy, perancis. Ahyyooo bestnye.
  NI aku ada lampirkan design yang sis n bro tu buat. Terbaik!
 
 
hah klau anda semua nak tengok lagi rajin2 kan tangan anda untuk klik disini
-->  http://www.cbt.com.my/2012/02/27/nst-peugeot-design-competition-university-and-college-category/dsc04378/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...