Thursday 1 March 2012

__--__ 18days Again __--__


Jom Lompat KATAK macam saya!! hahhaa
Aku sudah langgar pantang membuka MR.ACER dlm minggu exam..
Sudah 2 hari aku membukanya!! Cehh seriously pantang aku tidak dpt diguna pakai lagi..
Ehh lupa pulak nak kasi salam..
Tu la excited sgt nak lompat katak!!
ASSALAMUALAIKUM dri Owner Hty y Comel ni (Perah Santan Sat no)
 
Hanya tinggal 18 hari lagi untuk berada disini.
Bersama teman tersayang, 
Dalam tempoh ini jugak aku n Mereka berpulas cawas mengulang apa y patut dibaca..
Penat memang penat tapi adat dunia.
Ilmu Perlu dituntut bak kata pepatah 
"MENUNTUT ILMU SAMPAI KE NEGERI CHINA"
sampai negeri china je ke???
negeri lain tak payah agaknya..(haha gelak sambil berfikir)

Sedihnya nak tinggalkan semua kat sini.
3tahun lamanya kami bersama.
Gaduh, merajuk, bergurau, bercerita, semua akan jadi kenangan.
Kenangan y akan aku kenang sepanjang hidupku.
*
*
*
*
*
 *
*
*
U are the best Friend u know:-
 FAe Brutal, Syira ROt a.k.a Umet tersayang, Muli JId a.k.a Kura-kura beranak, Liza Jot a.k.a Minah Jakarta, Alya, Rusyi, Suzie Tauke To4, Syida gugurl, Ieda majida, Eka a.k.a Mama Ketam, Reha Rehot, Ayu budak Gemuk, Family Mak JIran (ESyirah K-POP, Muni, Ina, Baby Syu),
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...