Saturday 14 January 2012

ANual Dinner Finance Club

13 Jan 2012..Malam y meninggalkan kenangan paling indah buat aku yang kini berada di semester6. Thank utk adik2 Junior. walaupun ada segelintir y tak dapat join kte punye anual dinner, tapi takpe..tanpa mereka kita tetap gembira..hahhaa..

Hotel Grand Continental K.T.. hotel terpilih utk Finance Club bt anual dinner bg meraikan kami2 yang berada di sem akhir. Tema Hitam Putih memang mengagumkan. walaupun payah nak cari baju tapi malam ni ramai je ak tgok y bpakain grand2..hebat semua. cantik2 blaka. aku pun kalah...hahha..
makan malam pun best. tapi yang paling aku ketawa sakan, ada sorang kawan aku tu makan ketam dgn tangan. aku memang terliur habis dgn ketam..maklumlah makanan kegemaran kot..tapi aku memang tak pandai nak makan ketam dpan org ramai..hahhah..kalau kat rumah lain cerita. huhu rugi sgt tak dapat mkn.. tgh kami makan2, ada student culb bt persembahan..hahha.. smua sem kne bt persembahan ni..time sem 2 & 4 persembahan diaorang memang gempak..best pulak tu suara adik2 junior..lain kali bleh la msuk idola kecil..hahah..tapi bile tiba time sem6 bt persembahan smua kucar kacir.. nak nyanyi lagu "Cinta Muka Buku" tapi atas pentas bleh plak tak ingat lirik..Afiq Jo pndai main gitar..best!! lepas tak ingat lirik lagu tu, tukar lagu Bi plak..entah apa la tajuk ak pun tak tahu..smua pakat diam bila nk nyanyi lagu Bi tu..Diam bkn apanya..diam sebab tak tahu nyanyi lagu tu..hahha. cuma Syira a.K.a Umet ak je y nyanyi lagu tu sorang2..hahha..lpas lagu BI tu tak hbis nyanyi kami decide nyanyi lagu "Teman Sejati"..hahha..nak tahu bila lagu nasyid baru kuat kami2 ni nyanyi..maklumlah ank didik KUSZA..nasyid tak lari dri hidup kami..hahha (Ayat nak tutup malu cause tak ingat lirik lagu lain ni)..

 Y buat kami terharu, adik2 sem2 bermurah hati sponser kek untuk kami2 ni..sedap plak kek tu.. Ok ak pun da penat nak menaip ni.. korang tgok pic y aku snap plak la lpas ni.. org lain gne Kamera besar2 ambik pic aku just gne HP je..maklumlah aku ni tak berkemampuan lagi..hahha..

see the Pic






Girl2, Ida, rot, Jot,

aku with Fitri Khalil

adik junior

With JOt n Reza

aku with Jot n YDP club Finance












lelaki Tungal Wak Dan

kek y sem2 bagi utk kami sem6

aku with Afiq

kuih y ak sempat kebas B4 nak balik. kuih hotel ak bungkus dlm tisu then aku letak dalam beg..hahahha



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...