Wednesday 11 January 2012

Diawal permulaan 2012

Hai..Hai...Hai... kita sekarang  telah ada di tahun baru (2012).. rasanya belum telambat lagi aku nak ucapkan happy new year kat korang-korang smua yep..hehhe. dah lame rasanya membiarkan blog aku ni kosong tanpa ad cerita. bukan sibuk sgt pun tpi malas nak menaip entry. sifat malas tak bleh buang lgi dri diri aku.. tahun berganti tahun, azam yang lepas masih tak tercapai-capai jugak..

aduii kali ni apa pulak azam untuk tahun2012 ni. emmm berakhirnya thun 2011, diari lme hidup aku fikir nak tutup rapat-rapat.. dah tak nak ingat apa yang berlaku 2, 3 tahun lpas. hehhe..apa yep?? korang nak tahu?? emm aku fikir lebih baik kita ikut cakap Datuk Siti, "BIARLAH RAHSIA". dikesempatan ni jugak, aku nak cakap aku sudah berada di penghujung Diploma. tinggal 2 bulan lebih lagi segalanya akan berakhir. meninggalkan kwan-kawan, meninggalkan bilik yang selalu diserang MR.t..huhuhu..sedey la pulak kan. yela 3 tahun bersama akhirnya berpisah jua. adat pertemuan mesti berakhir dengan perpisahan.. aku tak nafikan itu.

diakhir kata, aku harap azam yang aku buat utk tahun2012 ni lebih baik pencapaiannya dari tahun-tahun lepas. apa azam tu?? biarlah aku sahaja yang tahu. kerana azam ni lahir dari hati bukan dari mulut. 
sekian sahaja untuk kali ini...

"Usaha, Doa,NIat, harus selari utk mencapai cita-cita"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...