Monday 16 January 2012

Reality Student

Dan Akhirnya...
sehari semalam aku, Fae, Syira bertukus lumus menyiapkan assigment Islamic Financial Market & Institutions.. Huuuhhh penat memang tak usah kira tapi y paling aku happy bila assigment y kami bt ni langsung tak direject oleh Miss Noorul..Huhuhu..(Bangga sekejap sihhh)

Then, ak bkn nya bt kerja last minit walaupun last2 jgak bt assigment ni...first bt memang dri awal sampai akhir salah. tu pun nasib baik aku sedar b4 present.. kalau tak entah apa la jadikan.. so sbb itu la aku tak tidur 1 malam. sebab dpt detect kesalahan asigment saat2 akhir da.

To Afiq Jo, walaupun dia tak bt assigment tp credit jgak la bleh bgi kat dia sbb dpt jwab soalan dgn baik. Aku walaupun da sem last tetap persaan gemuruh time present ada..huuuummmm mcm mne nak hilangkan pun aku tak tahu?? Thank 4 Fae & Rot jgak. 

TASK y menanti 


task
date
Test International Finance
17/1/12  -------Postpone
Submit  assignment I/F
29/1/12
Test Credit management
22/1/12
Present & Submit assignment C/M
19/1/12
submit Assigment Security
B4 study week
Test Islamic Finance
9/2/12

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...