Friday 24 February 2012

Keserabutan kemulaan kedatangan



I'm done 4 editing my blog!!
Tak sudah2 lagi ke nak mengeditnya??
Emmm Entah aku pun tak tau.Mybe sampai aku betul2 puas aty kot.
Mengedit Blog sambil study International Finance.
Hebatkan aku?? (Unsur Riak disitu)hehhe
Pagi ni aku rasa kesengalan aku bertambah.
kenapa? Why?Awatnya?Bakpe?
masih ad 1week utk aku study 4 final exam.
tpi my attitude still tak berubah..
lalai, leka, pemalas, n sewaktu y aku rasa layak la kan.
Emmm kenapa ada sikap ni?? Tak suka!!
Korang rasa patut tak aku tak bukak Mr.Acer dlm minggu Final ni??
Boleh ke aku tak on Mr.Acer?
Waa ai tak sanggup klau 1 ari tak menatap Mr.Acer..
tapi aku rasa kali ni aku kena berkorban!!
Betul-betul kena berkorban.
Byak lagi aku tak cover!!
Seriusly mulai esok Mr.Acer aku kena simpan dalam Gobok!!
Nekadkan dalam hati. tajamkan azam didada..
Study betul2 4 last minute utk cover empat subject y aku ambil.
Aku perlu Fokus!!
FOKUS!FOKUS!
pergi kau jauh2 PEMALAS!!
akhir kata tolong doakan aku untuk peperiksaan y akan berlangsung pda 5/3- 12/3.
doakan aku berjaya okep!!
sayang korang semua!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...