Saturday 6 August 2011

♥ KeKePohAn ♥

helloppp kome2 semua...
kome berpose tak ai ni??
mesti berpose kan...
bagus jangan tinggal2 pose nanti tak dpat duit aye.


aku ni bau je lpas on9 facebook..
tgah2 on9 tetiba mai idea nk kongsi ng korang smua.
nak tau pe dia??
ni psal gaduh2 manja kat FB la apa lagi..
klau buke FB mesti aku gelak sorang2.
kadang2 tu nampak mcm org giler kot..
tpi itulah hakikat sebenar..

aku terfikir2 kenapa Group Mak jiran boleh pnggil kwan aku Beruang..

     (Syira@ umet aku)

itu!!! nampak tak dia tengah senyum tu. Gigi dia putih.
( putih dri gigi mak jiran)
aku pun tak tau apa y dia pakai smpai gigi dia putih mcm tu..
ishhh tpi tak patut Group mak jiran panggil dia 
"BERUANG FRESH & WHITE"
hahahah...
sebenarnya dia ni nme SYIRA@ SYIROT@ ROOT@AKAR KAYU..
semua kami pnggil kat dia..
jhat kan??
tapi itu la hakikat kami ni kawan.
maaf ye KAK SYIRA klau bt ko terasa dgan kami.


   (mak & anak2)


ni pulak family mak jiran. 
kalau bab mengutuk orang family dia la juara.
sentiasa bersatu menjayakan misi mengutuk mangsa2nya..
kadang2 aku jugak jdi mangsa..
ishhh kami hairan mcm mne mak dia ajar ye..
baik punye adik beradik..



    (Fae Brutal)

dia??entah byak aku nak cerita psal dia.
tapi tak tau dari mana nak mula.
dia kawan kedua terbaik pernah aku jumpe selepas "Ema si kecil"
walaupun kadang kala aku pun jdi mangsa dia tpi aku still ketawa.
Gelagak dia sebijik Ema. 
berkawan dgn dia seperti aku berkawan dgn ema.
Thank ye Fae sbb jdi kwan aku..
hehheehhe




ini kawan seangkatan dgnku lagi.
mereka ni??
ishhh tersangat lah kepoh..
asal jumpe gelak..asal gelak jumpe..
mcm2 kerenah dia org ni..
nampak je muke suci2 smua kan??
tapi bab nakal mereka2 ni lah juara..
kalah aku time kecik2 dulu.
hahhaaha


tapi kerana mereka aku tau erti ketawa berada dia UNISZA.
kerana mereka aku tau erti sahabat..
kerana mereka juga mengajar aku erti sebuah kehidupan..
tanpa mereka hidup aku mungkin kosong..
kosong dgan gelak ketawa..
kosong dgan bicara sehari2.
kosong sekosong numbor sifar.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...