Friday 5 August 2011

kesukaran si adik

helloppp...
selamat mlam..
sudah balik solat terawih ye???
ishhh mesti da balik kan semua..
ai pun dah lwat mlm da...

ai ni aku tak da pape nak kongsi pun pasal diri aku..
tapi aku nak gtau apa y seseorang tu rase..
kadang2 aku kasian kat dia..
tapi dah name student kan nak buat mcm mne agi..

ni pic si dia..
kalau kenal diam2 sudah la..
sebenarnya dia tak tau aku nak tulis entry kli ni psal dia..


ni zaman dia kanak2..
saje aku post pic ni sbb nak tunjuk dia sdang blaja skrg...

skrg si girl ni blaja kat POLI sabak bernam..
course y dia ambik tu maybe susah bagi dia tpi senang untuk org lain..
setiap ai dia asyik mengadu kat aku y dia tak dpt ikut apa y lec ajar..
dia tak faham apa pun kadang2 tu..
kasihan kan..

aku tak nafikan sejak dulu lagi girl ni payah nak faham matematik..
dia pling tak suke matematik..tapi
sekarang dia terpaksa blaja matematik, fizik, add math, sains..
emmm kasihan kan kat dia..

aku harap dia dapat teruskan apa yang dia blaja ni..
aku harap sgat dia tk berhenti blaja...
aku nak sangat dia berjaya satu ai nanti..
aku nak sangat dia hidup senang

aku harap Allah dpt bantu dia dalam pelajarn..
harap sangat dia mampu lawan semua dugaan yang mendatang..

k la aku pun tgah blur ni nak mengarang...
yelah dah lme tinggal karangan bukan..
sudah 3 tahun kot..
hehheh alasan je tuh..

k lah semua..
selamat berpuase tuk esok ye..
jgan lupe bangun sahur..
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...