Sunday 14 August 2011

♥ berbuke pose♥

pejam celik, tidur bangun, sudah 13 ari kite smua berpuasa kan??
sekejap je masa berlari skrg. kadang2 aku rase waktu siang sekejap sangat. yelah bangun tidur lewat sebab tu la rase sekejap kan!!(opss sudah pecah temberang bgun tidur lewat) klau mak tau sah pecah gegendang telinga ni dengar kuliah berapi..

lupekan hal di atas ye!! apa y penting kat sini aku nak story apa y buat ari ni. korang nak tahu aku gelak tak henti2 ari ni. mcm2 hal berlaku kat aku. (ak kan happy godlucky)..hehhe sebenarnya aku ikut apa kte org ganu. "SENYUM SOKMO" so aku senyum jela!!ishhh aku senyum ke gelak ni???gelak ng senyum same ke?? conpius la..hhaha biaq p la janji ak senyum kan..yela klau tak senyum macam mne nak gelak. korang boleh byangkan tak kalau gelak tanpa senyum???tak ke cacat tuh!!hahha

ari ni seperti biasa aku berbuka jam 7.25 P.M. tak lewat tak awal. perut y lapar kena isi dulu nak story kat korang..nanti story jdi tak best pulak. yela mne de semangat kan nak story kalau perut lapar.hehhe.
aku dan 8 lagi budak hitam y plan berbuka kat luar UNI ari ni. janji tetap janji. akhirnya kami dpat jugak mkan kat luar. nak tahu apa y kami makan???

                                                                         sebelum


                                                                   selepas

dasyat kan budak hitam ni semua mkn..sampai licin dia org bedal..tinggal tulang je..klau tulang tu boleh makan ak rase smua dia telan agaknya..hahaha..Nak tengok lagi apa y kami buat???

                                                                       sebelum azan


                                                                     selepas azan

ishhh sampai macam tu skali budak2 hitam ni mkan..ni betul2 lapar ni. hahha..tapi best sgat lauk kt kedai ni. nme kedai dia BB..klau nak rase sila2 la kunjung ye..jgan malu jangan segan.

kite tutup story time berbuke. skrg ak nak story psal kejadian2 lawak sepanjang ari ni. macam hal berlaku!!dari masuk longkang, jumpe org giler, kaki simpul biawak, kereta patah kunci, pinggang tertinggal kena langgar troli..hahahha. 

penat kot gelak. bile nak henti gelak ni. sudah2!!!berhenti gelak. (ishhh gelak lagi).

sebelum aku berbuke tadi aku pergi MBKT dulu. MBKT tu nme bandar Terengganu la. sampai kat tempat parking, first y buat aku ketawa sbb beg duit sorang bdak hitam ni jatuh longkang. ishh penting tu beg duit. macam mna nak buat ni???kami dah gelak sakang dah ni. bukan nak tolong ambil tpi kami tolong gelak. ahahha sudah2nya tuan punye beg duit ni jugak turun terjun longkang nak selamatkan beg duit dia.. nak tengok longkang macam mne??
                                                                    gambar google


huh penat gelak!! ni hal time setengah jam nak berbuke pulak. apa akan anda buat bile  kunci kereta patah kat stesen minyak?? cemas?? takut??gabra??ketawa?? or menangis?? ari ni kami dah jumpe tukang tolak kereta y hebat. nak tengok??


                                                                 hebat bukan??



kunci kereta patah

ni semua budak hitam ari ni.(tak termasuk ng aku tau)


happy, enjoy with u all.









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...